Ett offer av mitt familjesystem

Hemma från skogen vid havet.
Ett smärre processpass med så lite sömn att psykosen var nära..

Att knyta ihop säcken av den snart gångna 2 åriga utbildningen innebar att titta på familjesystemet man kom ifrån.

Jävligt spännande må jag säga när lärarna slänger upp uppgiften, du är ett offer av ditt familjesystem.. Beroende på hur man vrider och vänder på de då klart man kan se sig som ett offer...
Jävligt typiskt utifrån att jag inte äger en offerkofta!

Slutade någon gång strax innan lunch igår, då vi endast var 12 kvar av 24.. Jävla spånhuvuden, alltså.. Jag fattar inte varför jag ska leka duktig och stanna kvar när många andra tycks skita i det.. Ville ju bara hem till min alldeles numer egna lägenhet!

Linda har flyttat, pang-bom i söndags var hennes tillhörigheter borta och likaså hon, de enda som fanns kvar var dammet hennes grejer lämnade efter sig, lite kaffe, smör och några rödlökar..

Efter skolan tog jag mina kinesögon och svarta påsar hem med T i släptåg.. Måste ha varit ett jävligt spännande sällskap igår.. Som en utslagen säl låg jag raklång i soffan tills blodsockret var i tårna, dags för mat!!!
Bör då tilläggas att när blodsockerfallet är ett faktum skakar jag som ett såll vilket resulterar i att 80% av maten flyger ur mina händer samtidigt som jag får stora blåmärken eftersom jag går in i saker samtidigt som tårarna sprutar för att livet är så jävla orättvist..
Varför kan inte jag bara ha en kock inställd på min mat och sovklocka!?!?!

Några Få timmar sömn senare sitter jag nu utanför SÖS, inte för att jag dansat ballett och skadat ryggen eller slagit volter och brutit foten utanför att T är på sitt veckobesök hos läkaren för hans fot.. Tur att han hade tid 9.15 och har fortfarande inte fått komma in drygt en timma senare.. Tack för det Sveriges sjukvård... Min sovmorgon var visst inget ni tänkte på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0