Heja Annie!!

Fått lite bassning på senaste för att jag inte bloggat..
Det får bli en stulen kommentar på det "hon har inte tid just nu, fattar ni väl?"

Det har inte hänt speciellt mycket på senaste. Har hängt med T, jobbat och varit i skolan..

Igår firades bästaste bästa Karlssons födelsedag.. Sjukt irriterande var väl dock att jag var sjukt trött efter veckan som gått.. Gotland hela påsken och lite skola på det.. Vet att hon blev besviken när jag gav upp kvällen när stan stod för dörren och jag är sjukt ledsen för det..
Meeen...
Imorse gick jag halvgråtandes mot bilen i snöslasket.. Wtf.. Vem orkar med snö i april!?!?!? Uppgiven som få när all blötsnö skulle av rutorna för att sen åka te centralen för att hämta upp Goa glaa, bästa Maja som är på besök!!

Vi har haft en riktig tjockisdag.. Lunch på tacobar, middag på Max, lite ben & jerrys på de och alkoholhaltiga drycker.. Myskväll!!
Nu ligger hon och sover så sött och jag har passat på att nominera en av "mina" gamla ungdomar som kommit att bli sjukt viktig och otroligt givande att följa- till årets Värmdöbo 2012.. Skulle verkligen uppskatta om ni som läser bloggen går in på evengemanget årets värmdöbo 2012 och gillar min nominering. Hon är verkligen värd priset för hennes sanna engagemang och drivkraft för att ungdomar på Värmdö ska få bättre förutsättningar att lyckas i livet!


Sov gott rara!!
Och hörni, om en månad är skolan klar! Sjukt stolt över mig själv!
Bara sista rycket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0