Söndag innan skogen vid havet!

Alltsåååå...
Hej hej bloggen!

Njuter på altanen hos mamma, Gud vad jag älskar henne, i synnerhet när hon är bortrest. Tvätt och torktumlare går på högvarv! Min privata tvättstuga!
Tilläggas då att jag inte får tvätta här vilket gör att jag måste slänga in tvätten i påsar och kasta in de som ska hängas i bilen för att doften av tvättmedel inte ska sprida sig.. Man lär sig sina knep med åren.. Dock har jag tydligen fått en skvallerbytta till lillebror.. Vad är hans problem!?

Idag har varit en dag full med separation, skjutsade Maja till tåget imorse och hjälpte sedan Linda att flytta ut så nu är hela lägenheten min igen! Fruktansvärt skönt!
Dock lämnar de en hel del jobb efter sig när folk flyttar in och ut.. Inte nog med att man har tillgång till alla sina hyllor i kyl, frys, garderob och övriga utrymmen det lämnar ju en hel del fix med städning och flytt av möbler också! Men bra är väl de kanske!?
Fullt sysselsatt under dagen och ikväll ska det packas inför processpasset med skolan.
3 dagar ungdomstid och familjekartor.. Spännande de där.. Suck!!
Pallar verkligen inte men men.. Som sagt en månad kvar sen står jag där med flaggan i topp och för första gången jävligt fina betyg på papper och störst av allt.. En examen!!
Sjukt!!

Mr häng tycks gett upp och synd för delvis mig men även honom.. Har kämpat för att behålla umgänge förut och kommer ALDRIG göra det igen.. E sjukt less på att det ska ligga på mig och jag får dessutom alltid en känsla av att vara för på.. (trots att jag inte är det)
Kanske är något att ta upp under processpasset eftersom jag är ett offer i mitt familjesystem... Jidder jidder.. Tack Gud för att det snart är över och man kan ha dagar utan att överanalysera ALLT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0