"Ta buss 10"

Godmorgon!
Incheckad och klar på Bromma flygplats.
Av nån spännande anledning ska jag åka kommunalt till jobbet idag. Har exakt 30 min på mig från de att jag landar te bussen går.. Blev tillsagd att packa handbagage för att vara säker på att hinna med bussen..
Klev upp imorse, åkte från T efter en mysig kväll och natt.. 05.12 satte jag mig i bilen och rullade hemåt.. Duktigt som fan packade jag min lilla sportbag och en handväska.. Har inte hälften så mycket kläder med mig som jag borde och brukar likförbannat blev jag tvungen att checka in väskan.. Peppar peppar ta i trä för att jag nu hinner med bussen ändå! Jävla påsk!
Har ju alltid fått bära ombord den!
Nu dags för incheck.. Återkommer på bussen om hur de gick, håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0