Snabba puckar !

Såklart hörde min chef av sig imorse!

Så här sitter jag nu på Bromma flygplats för att äta trerätters och dejta kidsen och kollegorna på Gotland ikväll.. !!

Det är väl bra underligt hur man kan gå o lägga sig i sin egen säng en torsdag och vara nästan omedveten om vart man kommer sova kvällen därpå!? Endel hittar ett fem i tre ragg efter lite för mycket alkohol medan andra.. Typ jag.. Är lite finare i kanten och kräver flygeskort, upphämtning på terminalen och skjuts enda till dörren och som om inte de vore nog.. Så ska det också bjudas på trerätters och erbjudas ett förberett och nybäddat rum också :)

Tur att jag fixat till mig för ikväll hos goa tjejen M, på hennes salong.. Så nu är naglarna tipp topp!!

Kruxet är ju att jag lämnar tjejerna hemma med stureplansfolket.. Men som Björn Gustavsson uttrycker det så ..kommer dem in men knappt ut!! Dom kommer få en sjukt nice helg och jag är med dem i tankarna.. När jag inte måste fokusera på jobbet förstås!

Nu kallar säkerhetskontrollen o går jag där med telefonen i högsta hugg blir jag väl oskyldigt anklagad för förberedelser av terrordåd!
Skulle liksom inte förvåna mig med tanke på vad jag blivit anklagad för tidigare i veckan o under föregående veckas slutspurt.. Men de får bli en annan historia !!

Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0