Det är tisdag

Vaknar upp med rynkade ögonbryn och ett litet leende på läpparna. Snoozade imorse och i nå halvvaket tillstånd ballar hjärnan ur igen!

En kompis lillebror ska hämta oss på golfen (strueplans skärgårdsmiljö) och för att slippa inträde har han spexat ut sig till Batman för att charma vakterna.
(tanken var att vi skulle komma ut till bilen, men han ville visst se lite folk först)
när han glider in ska han impa på en brud med sina glidar-flyingmoves men oooops.. Han råkar hamna i poolen.
Min vän står bredvid mig i barnen med armarna i kors, rynkar pannan suckar ljudligt och undrar vafan hennes bror är..
En dyblöt leende Batman kommer in surplandes ur coolaflaskan med sugrör..

Sen vaknar jag!!
Haha vad är problemet?

Hade opposition på våra examensarbeten idag och jävlar va bra det gick. Inget att direkt att komplettera.. Flytta nån punkt hit o var.. Thats it. Vi behöver inte ens göra de om vi inte vill. Dokumentet är färdigt och klart godkänt!! Allt slit har lönat sig. Grymt!!
Att opponera på ett annat arbete gick också sjukt bra även om det alltid är lite besvärligt att ge någon kritik. Sjukt nöjd med min insats även där!

Middag med mamma..
Lite shopping med Sara som inte är nöjd med skolan just nu, så för att piffa till hennes skolgång lite behövde hon pärmar i fina färger.
Själv tänkte jag gå in på coopen och handla lite frukost eftersom SOfie kommer på pyjamasparty i natt.. Men icke!
Passade på att köpa svart "konstgräs" till balkongen eftersom mina fd köksstolar, nu mer balkongmöbler åker igenom springorna i trägolvet som nu pryder balkongen och jag är trött på att halvt vicka över balkongräcket varje gång jag sitter där.. !!!
Och
2 ljuslyktor till mamma som hon önskat sig..
Tänkte att dem, levande ljus i hela huset, en sprakande brasa, ett upptappat bad och nybryggt kaffe kunde få avsluta hennes kväll när hon rullade in på uppfarten vid 9..
Som tack för stödet när hjärna och hjärta ballar ur!


Nu får Sofie komma hem för jävlar va allt suger på tv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0