Det här med diffepersonligheter är ett spännande fenomen!

Torsdag går mot fredag och skola!
Jaha, vad ska man säga.. Skola en fredag hör inte till vanligheterna.. Vilken himla tur att jag ändå är lite trött trots min otroligt långa sovmorgon idag!

Det blev inte till att spendera tid i soffan idag, utan lagom till jag publicerade senaste inlägget ringde Ruby och ville att jag skulle komma över te henne och barnen på lite middag..
Och vem kan tacka nej till ren kärlek och tacos?
Det är så jäkla mysigt att spendera tid med älsklingsungarna men ändå gör jag de påtok för sällan!
Kärlek, glädje och uppskattning från barn måste vara det ärligaste som finns och hela jag är fylld med glädje..
Konsekvensen av att jag är där för sällan blir att jag alltid möter två blyga barn som sedan kommer igång och släpper in mig :)
Det positiva i att jag är där sällan är att jag alltid blir överraskad över deras utveckling!
Mysiga bästa underbara barn!


Apropå diffepersonligheter och kärlek!
När jag är så medveten..
Hur kommer det sig då att jag dras till dem.. I allt?
Vana, trygghet?
Hmm.. Värt att jobba på..

O apropå fenomenet skrattade jag och Linda gott åt de nu ikväll..
Klantarslet blev tvungen att göra sig illa och visa upp den personligheten innan jag ens bestämde mig för ett spontanbesök igår och mest troligt väntar ett imorgon också..
Mycket märkligt de där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0