En typisk söndag efter en rätt otypisk lördag.

Hej hej, hallå där!

00.46 och klar med plugget för de föregående dygnet.. det är ju lixom en dag idag också..
ska sätta mig i bilen om drygt 6,5 timmar och köra hårt igen..
VARFÖR MITT MONGO SKA JAG ALLTID VARA UTE SÅ SENT PÅ DYGNET MED ALLT?

2,5 liter coola och en brutal sovmorgon senare är jag inte ett dugg trött.. så gissa vem som däckar te middagen imorgon?

Gjorde inte ett vettigt dyft igår.. eller jo begav mig på en liten hajk ut te skogen vid havet.. thats it.. och hämtade min bil.

Låg under täcket UTAN påslakan i soffan heeela dagen och halva natten igår... mycket underligt att jag inte hade lakan men förstå kära vänner att andedräkten satt kvar i hela sovrummet och enda sättet att fly på var att sova i soffan... sen kan man ju undra varför jag inte satte på nya lakan.. svaret får bli att jag var på tok för lat.

Jag vet att Kalle sitter hemma och grämer sig över det här inlägget nu..
Han grämer sig över mitt kräsna jag och praktiskt taget skrek på mig igår att han hoppas att jag dör singel för att jag inte står ut med en kille med vikar, en ryamatta och dålig andedräkt..

Han menar att jag inte är en människa man sätter högst upp i julgranen heller..
Haha WTf... vilken jävla tur att jag inte är nån julstjärna då..
Och Kalle... du är min bästa killkompis och du får faktiskt inte säga så.. tänk om jag gråter nu? ;)
Stackarn, han har nog lite dåligt samvete över att han kanske.. bara kanske.. var den som sa till HONOM att ta chansen o åka hem te mig... sååå synd :p
Babe, jag kommer leva med dig resten av livet och gud va du ska få stå ut :)

Ställde klockan på 10.30 imorse.. stängde av den och somnade om till den strålande solen som lös in genom vardagsrumsfönstret.. eller förnsterna snarare..
Vaknade 13.30.. ringde mamma förstörd och bad henne komma hit och lukta i mitt sovrum och i mitt badrum i angräsning te sovrummet.. för något måste ju vara fel.. inte fan kan de lukta så illa..
Hon skrattade glatt och kom över.. låg med näsan i golvbrunnen och rynkade åtskilliga gånger på ögonbrynen och förstod inte alls vad jag menade med den unkna doften.. fan har hon tappat luktsinnet eller??
Efter det åkte jag med henne och letade vita stenar, hon ska bygga en typ asiatisk trädgård.. åt... trummvirvel.. SKÖLDPADDORNA?? vafan har hon så mycket lustiga grejer för sig för?
Stenarna hade tydligen inte kommit för säsongen så hon kom hem med körsbärsblommor.. i plats... som hon skulle plantera i sin trädgård.. tur som fan att dom växer året runt annars kan man ju kalla det kasta pengarna i sjön... 120 kr för en platskvist..????

Själv kom jag hem med tvättmedel och sköljmedel för nu jävlar skulle osen ut..
Hoppade ner framför datorn som jag så duktigt slagit på och börjat plugga framför innan jag drog o handlade..
Pillade lite på datorn och sen var det dags för en dejt med tvättstugan..
och ALLT... jag menar verkligen ALLT... Skulle tvättas.. gardiner, lakan, badlakan, överkast, duschdraperi, filtar.. mina kläder givetvis och diverse annat för nu jävlar ska de lukta fräscht!!

Rebecca kom hem till mig lagom när jag skulle hänga de första 3 maskinerna och gott folk..
ni som skrattar åt att mina glas står i ordning i köksskåpen och att jag vägrar tillåta andra människor pilla på glasen i mina vitrinskåp... de va ingenting mot hur mycket Rebecca skrattade åt min rengöring..
Mest av allt skrattade hon åt att en av maskinerna nu hängtorkas i min lägenhet så det luktar sköljmedel i hela lägenheten.. inte för att det var platsbrist i torkskåp och tumlare.. utan för att ta bort lukten!!!

Jag säger som Christine Meltzer
"När kommer den rika, snygga doktorn?"
"När kommer den SNYGGA killen"
Marina skrattade rätt gott åt likheterna och messade mig snabbt som fan, slå på kanal 5..
Hon menar på att det är min förebild, själv tror jag helt klart att det är Christine som tagit efter mig.





Men däremot har jag ju alltid önskat att Maria Montazami ska adoptera mig..
förstå att ha henne som mamma..
åååh ja skulle kunna rycka henne sådär farmorsaktigt i kinderna..
vilken dröm.. så sjukt blåst men så mycket hjärta!!




Synd då att hon inte adopterade mig innan showen med Christine ikväll.. då kunde jag ju lixom hängt med båda ;)


Halleluja så var det måndag..
Va ska vi då se fram emot denna vecka?
Tandläkaren på tisdag?
Middag hos klantarslet på onsdag? (just fan Kalle... förlåt)
Tvättstugan på fredag?
Kanske falun i helgen?
Återstå att se vaa???
Dock är det löning på fredag gott folk... JIIIIIPPIIIIII!!!!
2 lax te mamma på en gång.. fuck! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0