Fucking eeeeey, vem kommer slå dig? JAG KOMMER SLÅ DIG

Hahahahahahahahah!!!
Sambon hade precis somnat..
Hör henne snurra till i sängen och utbrista men vaaafan!!
det har varit ett jävla liv utanför den senaste timman..
Hon vaknar av deras liv.
Hon hoppar i morgonrocken går ut på balkongen och använder sin mörkaste stämma...
"Eeeeey, klockan är han halv 12 på natten..
Håll käften!"

Hon är så jävla uppe i varv så hon kommer in i sovrummet..
Härmar killen som lekt manga utanför..

Blattegången i högsta hugg..
"Eeey, Börje, skämtar du med mig, hon kommer slå mig"

Med sin sjuka och hesa röst slänger hon ur sig.
Asso vemfan är Börje och vad är det för litet blattemongo som för ett jävla liv mitt i natten en fucking måndag.
"Asso vem kommer slå dig? Jag kommer slå dig om du inte håller käften!"
Hahahahahahaha
hennes stil verkar ju vara bättre än min..
för shit va tyst de blev.

själv har jag hotat dem med stekpannor och plingat på o hotat ringa på polisen om dom inte håller käften.
Det har aldrig gått så bra som nu när hon tog i!!!


Neeeej, hon får inte flytta..

Gustavsbergs fina kvarter har blivit nå jävla tillhåll för ungar som halkat snett
Nytt klotter varje vecka.
Skrik och gap mitt i nätterna..
Idag har vi fått en soffa utanför eftersom något mongo inte kunde köra den på återvinningen utanför..
aiia de blir väl ungdomarnas nya meckarbänk typ..
Va ska man göra??
Fly så fort det går eftersom hyresvärlden inte gör ett damn shit och vad ska soc göra?
o så skär vi ner på fältarna.
nattvandring endast på helgerna
och för all del skär ner på bevakningsföretag och poliser också..
vafan ska dom skapa här ute?
Nya slummet????
Dom är på go väg, grattis!!

björnsbytare
lägenhetsbyte osv ...
hej här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0