så forsätter välgörenheten

Hej hej bloggen.. den där uteboende välgörenhetaren in the house ;)

Först och främst..
Jag vill ha kocken Marcus Samuelssons dialekt..
ni vet han som gör reklam för torky ...
Ge mig den NU!

För de andra..
guuuuu vilken irriterande dag..
Motivationen för allt är på noll... orkar inte ens prata i telefon och då är de nått som en fel..
Linda konstaterande här om månaden att hon var min inneboende och undrade vad jag var då..
Jo, hennes uteboende förstås..
åtminstone de senaste dagarna.
Har bosatt mig på mammas soffa framför tvn.. och åtstakommit lite plugg..
Igår blev en dag med flow.. jag gjorde de jag skulle och kände mig motiverad.
Imose hade jag ställt klockan på 10, vaknade typ 8..
Börjar jag bli pensionär?
börja hänga på seniorsajten kanske är en idé isf..
Tänkte att jag skulle köra på i samma flow som igår.. men inte fan blev de så..
Marina ringde och frågade om jag låg på 50/50.. hur hon nu tänkte med de vet jag inte men de känns väl som en ganska skön förklaring på mitt mående.. jag är absolut inte ledsen, arg, tom eller nå annat bara allmänt less.. på allt!! Tack gode gud att de e fredag imorgon och att jag faktiskt inte behöver göra nånting om jag inte vill..

Ringde och avbokade intervjutiden.. vettesjutton va jag skulle dit o göra så de va lika bra att skippa den..
Planen för imorgon blir
1. TANKA BILEN
2. FYLLA PÅ SPOLARVÄTSKA
3. KANSKE UNNA BILEN LITE SPA  och köra genom biltvätten
4. KÖPA FETT MYCKET MAT
5. UNNA MIG ETT NYTT KLÄDESPLAGG?
6. ÄTA FETT MYCKET MAT
7. AW MED REBECCA
8. ÄTA EN STEK MED BEA..

märker ni att jag känner mig som ett biafrabarn typ..
e så sjukt less på att inte ha nå gott i kylen eller frysen..
eller för all del kunna unna sig att äta ute eftersom jag inte har någon motivation till matlagning heller..

apropå att vara uteboende..
tanken har slagit mig sjukt många gånger att ställa en stege utanför balkongen, klättra upp en natt straxt innan Linda somnat och med en aaaas ful mask ställa mig och banka på balkongdörren..
eller innebär uteboende kanske att jag ska sova på balkongen?
hmm.. de kan ju skänkas några minuters eftertanke!

Likt andra bloggare.. Kissie tex har jag sjukt mycket onödiga saker..
eller saker som var sjukt snyggt... just den dagen... i synnerhet kläder och skor.
Hon får de iof sponsrat och en annan får betala..
På senaste tiden vet jag inte riktigt hur mycket jag skänkt bort till välgörenhet..
dvs..
Soffa, bokhylla .. o säkert nå mer.. Till stackars stackars lilla A, vars flickvän dumpat honom och rensat hans boende.. (bör tilläggas att dom nu bor tillsammans igen.. och vadå??? har två soffor? Bara dom vet) 

En splitterny mobil
till min fördetta... kan undras varför där med... nu har han ju iaf en chans att svara på sms, samtal och svara på vänförfrågan på fb... OM HAN HADE VELAT... så tycks inte fallet vara.. har inte hört nå från honom sen alla hjärtans dag... eller jo... att hans kompis skulle ta med mina grejer av från båten när vi lyckades stöta ihop på samma kryssning.. I still wonder why... Varför gick det från allt till inget över en natt när vi inte har nå otalt???

Idag kom Sara över och eftersom jag inte får plats med alla kläder i garderoben och byrålåderna fick de bli 2 kassar som skänktes bort... observera att detta är typ 3;e gången i år jag skickar med henne en massa kläder hem... Så nu kan hon hem och klia sig i huvudet över hur hon ska få plats med allt.. kanske är hennes sambos kläder som får flytta ut??

Överflödiga och icke sköna skor står i 2 kassar hemma hos mamma nu.. Happy suprise... släng skiten om du inte vill ha de...

Här i veckan ska jag se till att rensa mina köksskåp också.. har en tendens att störa mig på om det finns ojämnt antal av likadana glas, tallrikar, skålar etc.. o de börjar bli ett par nu.. så allt de ska ner i kartonger och skeppas över till Saras sambos kompis som har de lite knapert med stålar..

Ja va ska man säga..
Hade jag förstått mig på blocket KANSKE jag hade tjänat lite pengar på att rensa...!!


Död åt tengil..
Nu skiter jag i det här och går o lägger mig istället!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskade vän. Inte visste jag att du hade en blogg :-):-):-) ja visst är han bedårande.

Jaaa på Lördag ses vi weeeeho :-):-):-):-)

2012-03-22 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0