sjukt otaggad typ... onsdag?

Mongolidfan..
Hela meddelandet kapput!!!

Knallade över till mamma igår ihopp om lite sympati när man är sjuk..
Med väskan på axeln öppnar jag dörren till placet jag varit på två timmar tidigare på middag.
Inte var det så att mamma reagerade direkt.. ja vettefan om hon missat att jag flyttade hemifrån för snart 8 år sen?

Det var ju inte direkt så att hon snöt mig eller baddade min panna, men hon hade åtminstone saft och popcorn hemma.. det fick duga som medicin.

Hur ska det gå när jag går på barbiiedieten?
Ät bara rosa ooookej?
Ah visst..
Geléhallon.. vad mer?
Lax på lördagar?

Ät absolut inte grönt för de kan man bli tjock av..
Jo absolut, helst gurka typ som innehåller 90% vatten om inte mer..
salladsblad måste ju också lägga sig på mage, rumpa och lår?
Va är det för jävla påhitt.. rikspuckon!

Gym kanske vore en grej??

Mamma hade sin kompis över i natt eftersom hon skulle på nån föreläsning i sicka idag.
dom två blir som 15 åringar när dom ses... snurrar tuggummit med ena handens pekfinger och gör korkskruvar i håret me det andra pekfingret..
"Vaaadå, ja ska till Sicka kaj imorgon, hur kommer man dit? "
Happ, dags att göra lite nytta då... tur man är van vid ungdomsarbete.

Upp o hoppa klockan 8 på sin lediga dag för att köra till Sickla kaj.
Morgonen har liksom börjat.... på ett sånt där sätt så jag kommer vara helt omöjlig att föra ett seriöst samtal med idag!

Glatt överraskad blev jag när Bästa tagit tips från coachen...
visst hon har gjort om de till sitt egna men de får duga.


Satt på trappan med morgonkaffet ...
Kollade på min älskade hund som satt med bollen framför mig och såg sådär allmänt korkad ut..
Varför kunde jag inte bara få bli hund istället? tyyp??


Joo juste för då skulle jag inte kunna flyga upp i min koja.. eller??

Haha, såg han korkad ut när han satt med bollen är det ingenting mot vad han gör här på startbanan inför lyftet upp mot kojan.. likt dumbo väcklar han ut öronen och hej vad det går!

Lättroad som få.. men det hjälper liksom inte...
Hmm... va ska vi göra då da?


Det gäller liksom att passa på medan morsan är på jobbet..
Ät henne ur huset så kanske hon blir lika lycklig som när jag tvättar här?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0