Sovmorgon!

God morgon!
Vilken fantastisk torsdag!

Onsdagen spenderades i lagom tempo med; morgon med Sofie efter pyjamaspartyt som startat när jag hämtade upp henne, lagom rund under fötterna, 2.30 i onsdagsmorgon vid mc Donalds i Slussen..
Lite tvätt och fix hos mamma
Supermysig (tvärdyr husmanskost) lunch med bästa Jenny på bi'strå' grisslinge.
Lugn- mys- eftermiddag/kväll hos klantarslet och
Soffhäng med sambon och kanal 5.

Vid 23 hade ögonen nästan trillat igen helt så jag likt en mumie insvept i täcket tog mitt pick och pack in i sovrummet efter en dejt med tandborsten och väntade in John blund. Igår var han otroligt snabb och likt en baby somnade jag på stört efter att huvudet lagts på kudden!

Jag hade förberett sovmorgonen med att dra ner rullgardinen och dra igen gardinerna, förvarnat Linda om att världsrekord i sömntimmar skulle slås och sagt och gjort. Vid 11.30, lite halvsliten, klev jag upp och ringde marina.. Kände för lite mer sömn efter de så jag kröp ner och somnade om.. I en drömmande dvala bestämde jag mig att det var dags att kliva upp när drömmarna eskalerade i rå mobbning vid 15.40!
Sagt och gjort!
God morgon efter nästan 17 timmars sömn!
Sjukt skönt!
Sitter nu hos mamma och ler åt att regnet piskar på fönstret, jag behöver med andra ord inte ha de minsta ångest för att jag sovit bort typ ett helt dygn och känner för att krypa ner under filten, i soffan och titta på film!

Tack Gud för denna slödag!
Tacksamt vore om du kunde skicka en snygging till min adress också med blommor och lite god mat..
(smask, smask.. ) sugen på hemmagjord pasta sallad med avokado och pepparsalami .. Och massor av andra grönsaker i alla färger!
Tack på förhand ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0