Varför landa när jag flyger fritt?

Vilket jävla dygn! GOKVÄLL ALLA DÄR  UTE!

Efter lunchen med Bästaste bästa Karlsson igår... gick jag ner till slussen för att ta bussen.
När jag kliver på skrattar han som kör bussen lite försynt och frågar om jag klivit på rätt buss.
Varför???
Jag måste verkligen se ut som en bilmänniska...
Varför i hela friden skulle jag klivit på fel buss?
Mycket lustig man..
Stoppar in hörlurarna i öronen och slår på musiken på högsta volym.. så jäkla nice!
Dags att tagga till för helgen!
Frågan var bara vad man skulle spendera kvällen med..???

HAN har ju kommit hem och planen var att stråla samman över ett glas, men man kan inte gå in i en boxningsmatch mot mike tyson om man inte är tränad.. dvs... lek inte svår mot dom svåra!
Det felet gjorde han så jag och Rebecca bestämde oss för en liten hajk under kvällen.

Tog kontakt med en gammal kompis.. en gammal... ja va nu han är... och det visade sig att dom skulle ha en smärre korvfest ute på Värmdö... LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGST ut på Värmdö..
Tänkte för mig själv att det kunde vara trevligt att hänga med lite bekymmerslösa killar som är rätt softa och frispråkiga.. KLART... planen var KLAAAR!
Ringde min speciella Djuröguide.. tänkte att ska man ut till skogen vid havet bör man ha med sig någon rutinerad.. dessutom har jag haft rätt mycket KALLEabstinens på senaste.. finaste och bästaste bästa killkompisen ni vet.. han som gav mig en väskhängare att ta med på krogen så jag kunde öva på min kvinnliga sida ;)

Sagt och gjort, runt 9 ... typ..
hade jag packat ner;
matsäcken
björnfällan
tandborste
tandkräm
mjukisbyxor
kartan och kompassen..
dags att bege sig ut på hajk.. skulle bilen gå sönder skulle vi iaf överleva tills någon av viltvårdarna kom knatandes förbi och kunde rädda oss... ur SKOGEN VID HAVET!



Övade mina rallyegenskaper på djurövägen.. sjukt va den är nice o köra.. kom ut och blev utskrattad när jag sträcker fram handen till mannen vi kan kalla F..
"Hej, Sandra"
fick svaret haha jag vet ...
shit, han kom alltså fortfarande ihåg mig.. för herrans massa år sen var vi på studentskiva och i mitt esse efter några glas för mycket gick jag fram till F och talade om för honom att när han lagt ner att hänga med småbrudarna och sin icke byxmyndiga flickvän så kunde vi minsann Hångla.. Haha fråga mig iiiiiiinte varför jag ens slängde ur mig de.. men jaja, ingen större skada skedd och han kommer ALLTID komma ihåg mig iaf.. och det är väl positivt!

Jätte mysig kväll..
Kalle lackar så de ryker ur öronen när.. vi kallar honom klantarslet i de här inlägget... sätter sig mellan mig och Rebecca i soffan och någonstans.. så ... i kalles ögon ... leker pimp..
Klantarslet har aldrig haft svårt för att skaffa tjejer.. dock tror jag aldrig han haft en flickvän.. och Kalle är nog delvis avundsjuk och delvis lite äcklad över hans beteende...

Till den här kråksången hör att jag känt honom sedan jag var 16 år.. och han har varit på mig.. men jag ser liksom inte den där charmen alla andra tycks falla för.. dessutom ser han tydligen ut som en typisk man.. mhmm.. vartå nånstans? han passar inte mig i smaken iaf.. och jag tycks vara den enda som ständigt avisar honom vilket gör ju att det hela är en något spännande match för honom.. "LYCKAS JAG DENNA GÅNG?"

Timmarna går och klantarslet dricker mer och mer drinkar, börjar bli lite rund under fötterna och de går från trånande blickar, till att han masserar mig, till att han sitter nära och kramas.. till... Kan inte vi hångla med varandra och hålla fast mig.. SNÄÄÄÄÄLLA RARA... loss.. släpp.. nej... ALDRIG..

Det destruktiva klantarslet försvinner ut en stund...
och vi säger.. att han ramlar på ett berg på tomten och lyckas skära upp från undersidan av foten-upp på översidan av ... ringtån? rätt saftigt.. det var som ett V i jacket.. dessutom har han skrapat upp hela sig själv och idag fick vi även reda på att han fått operera foten och sätta in två skruvar då han dessutom hade brutit den..
Han kommer inhalstandes.. kastar en blick mot köket där vi andra sitter och spelar kort.. HÅRDA jag .. skiter fullständigt i att han spelar sårad och fortsätter spela kort..

Hans "fru" (inneboende killkompis) pausar spelet och går in i sovrummet där klantarslet lagt sig.. han kommer ut, kritvit i ansiktet och får inte fram ett ord.. dags o jobba lite då..
tvätta rent såret, hålla rebecca vaken för att inte svimma av allt blod, stripea, linda och ringa ambulansen då han av smärta och chock bara ligger och skakar som om han fått ett smärre epelepsianfall ...

Mitt i kaoset ringer HAN och i nå fylledåd tycker att han ska åka hem till mig.. tillägg nu då att jag ALDRIG träffat den här personen innan utan att vi endast haft kontakt via telefon och nätet... Nej nej, inge nätdejting.. genom gemensamma kompisar och på nån jävligt strulig väg..
HAN som förgyllt alla mina kvällar.. som har ALLT de där ja önskar hos en potensiell pojkvän..
Jag skrattar och säger visst visst jag bor på... ta en taxi.. inte fan trodde jag att han skulle åka ut mitt ut i ingenstans mitt i natten.. !!

Ambulansen kommer och tar med sig klantarslet och jag städar undan lite i köket.. tanken var ju att vi skulle sova kvar där ute.. hade ju min bil där och skulle ta den hem idag.. men ICKE... då ringer HAN ... och talar om att han står utanför min port och beskriver det så jag förstår att han inte skämtar...
meeen vänta.. vaah?? är han inte riktigt klok..????

Jag ringer en taxi och kommer väl hem en timma senare än han kommit fram.. 
jag möter en snygg kille med schyssta kläder.. OCH SKOR (Mycket viktigt) en kille jag verkligen tycker att jag känner.. 
de hela känns helt skumt.. men han är verkligen där.. 
Vi kommer in och i hallen hänger han av sig jacka, skor och MÖSSA... nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej NEJ!!.. det skulle han aldrig gjort.. mitt leende försvann fruktansvärt fort.. VAFAN ÄR DET FÖR VIKAR.. vart är håret.. hjääääääääääääääääääääääääääälp.. han påminner om en farbror.. shit jag dör....
jag jobbar med mig själv och planerar fort som fan ut att det går att fixa till.. han får helt enkelt bli helrakad.. detta kan inte förstöras nu... inte han... asso vänta... alla korten?? 
Varför har jag inte sett detta tidigare... ANDAAAAAS!!
Kommer in, försöker släppa det där med håret.. det är svårt men går nästan.. då börjer han sig fram och kysser mig.. nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej NEJ!!.. det skulle han inte gjort.. 
ååååh jag älskar verkligen att kyssas, det är något jag skulle kunna leva på, MEN INTE MED NÅGON SOM PÅ REN SVENSKA SUGER!!!!!!!!!!!!!!!! ANDAAAAS!! det löser sig, han är bara full.. det kommer bli bättre, han  är bara nervös, jag lär honom.. det här löser sig... puuuh... ANDAAAASSS!!!!!

Herregu... paus... nu måste jag röka... mår lite dåligt över resten av historian.... 


okej, då kör vi igen.. uuuh.. känner att jag mår lite dåligt nu..
Vi går iaf in i sovrummet.. klockan är väl runt 6 på morgonen..
han tar av sig tröjan och nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej NEJ!!.. det skulle han verkligen inte gjort.. där kom kompensationen för de lilla håret på huvudet... 
bröstet var täckt av en smärre ryamatta... shit jag kräks... jag tål inte hår... och där gick gränsen.. jag blev tvungen... plz... kan du bara sätta på dig tröjan igen..  jag mår fruktansvärt dåligt... jag är sjukt allergisk mot hår... det där gick bara inte.. fyyyy faaaan!!!!!!!!!
 Han tog de faktiskt bra och skrattade bort det med att jaja, han är ju allergisk mot att jag röker också så vafan.. de får väl bli nån slags kompromiss... 
lampan släckt.. jag i mitt hörn, han i sitt... vi ligger och pratar en timma..  o gu va jag tycker om honom när jag slipper se honom... somnar rätt nöjd..
Vaknar 2 timmar senare med kräkreflexerna ur funktion tack och lov ... med en typ öppen osande mun lutandes en centimeter över mitt ansikte.. GODMORGON.. ska vi verkligen sova bort hela dagen... 
fuck, är det här ett skämt eller.. inte fan andas man någon i ansiktet så dags på morgonen.. fy faro.. det var de absolut väääärsta jag någonsin varit med om..
drog täcket över ansiktet och bad honom backa undan.. o vaa gör han?? 
jo tycker det är skit kul... efter att jag bett honom vid 3 tillfällen att gå upp och borsta tänderna fick jag nog. klev upp ur sängen. hämtade tandborsten och slängde den på honom! nu får de va nog med att vara snäll och hövlig.. USCH!!!
Han gick upp... borstade tänderna.. kom tebax in... kröp ner och slänger ur sig att han kanske borde åka hem.. TACK GODE GUD!!
men icke, jag hade tydligen en dragningskraft som höll honom svar så jag hoppade helt enkelt in i duschen så den kraften skulle spolas av mig.. herregu.. bara GÅÅÅÅ nu!!!!
sagt och gjort.. följde honom te bussen 3 min efter att han kollat upp när den gick... han hann inte mer än komma på bussen innan de kom ett sms... ooooh herregu... ses igen.. hell no!! 
jag ska nog leva ensam resten av mitt liv!!!


Till klantarslet...
Jag tycker faktiskt lite synd om dig, ytterst lite..
men jag hoppas du lärt dig nå på de här..
Mig ska du inte be om ursäkt
du fick sota för dina handlingar och jag vet att du mår sjukt dåligt över dehär.
KOM IHÅG DE NÄSTA GÅNG!!!!!!!




Varför landa när jag flyger fritt?
Med solen i mot ryggen kan jag sväva tryggt.
Där nere finns bara regn, piskande regn,
så jag måste ta mig snabbt upp dit igen. 
Jag känner mig fri
fri från negativa vibbar som brukar kunna ge mig panik
det brukar va kris, men saker har förändras och nu har jag ändrat min syn på mitt liv.
Ett nytt perspektiv!
....
Så jag lyfter direkt
stannar där i luften med vingarna jag köpte för pengarna
Så vi hörs la sen!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0